شهرستان و کانون شایسته تقدیر جنوب کرمان در فهما ۱۴۰۰ معرفی شد 

شهرستان و کانون شایسته تقدیر جنوب کرمان در فهما ۱۴۰۰ معرفی شد 

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: امسال سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم برگزار شد که در بخش داوری این رویداد ملی، شهرستان کهنوج جزء ۷ شهرستان منتخب استانی برگزیده فهما موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم برگزار شد که در بخش داوری این رویداد ملی، شهرستان کهنوج جزء ۷ شهرستان منتخب استانی برگزیده فهما موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: براساس بررسی سامانه ای میزان فعالیت و عملکرد کانون های شهرستان کهنوج در رواق های ۱۲ گانه، بروز رسانی مجوز و تکمیل اطلاعات کانون ها در سامانه بچه های مسجد، رابط برگزیده به لحاظ امتیاز، تداوم و پیوستگی ارتباط سامانه ای در طول برگزاری رویداد و تعداد کانون های روستایی از شاخص های انتخاب این شهرستان بودند.

وی بیان کرد: همچنین کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد به عنوان کانون رابط فهما در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ شایسته تقدیر شد.

خوبی زاده ابراز کرد: در روزهای آینده نیز از سوی ستاد فهمای کشوری، کانون های شاخص کشور و استان های برگزیده براساس رواق‌های ۱۲ گانه رویداد ملی فهما معرفی می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: سال ۱۳۹۸ اولین رویداد ملی فهما و سال ۱۳۹۹ دومین رویداد با عنوان «ایران قوی» برگزار شد و امسال نیز سومین رویداد ملی فهما در ۳ شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق در زیست بوم مجازی بچه های مسجد برگزار شد.

وی اظهار کرد: رویداد ملی فهما زمینه ای فراهم کرد تا بچه های مسجدی با هم رقابتی سالم داشته و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند و علاوه بر این نیز این رویداد  ملی زمینه کشف و شکوفایی استعدادهای بچه های مسجد را فراهم کرد.

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: جنوب کرمان علی رغم همه محرومیت ها و نبود امکانات اما بچه های مسجدی سعی کردند در این رویدادها شرکت کنند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

پایان پیام/ 586